A felhasználói felület megismerése

2023.09.03 09:30
Az Internet korát éljük ugyan, de sajnos nem minden generációnak adatott meg, hogy ebbe szülessen bele. Következésképpen nem mindenkinek áll ugyanolyan mértékben kézre a különböző Online szoftverek használata. Az alábbi leírást azoknak ajánljuk, akik szeretnének belevágni az ügyviteli szoftverünk használatába, de nem mozognak teljes biztonsággal a webes technológiákban és hasznos lehet számukra az egyes elemek részletes bemutatása.

Hogyan lehet megtanulni a szoftver használatát?
Tudástárunkat folyamatosan bővítjük, a felmerülő kérdéseket pedig megválaszoljuk, így jó kiindulási pont lehet ennek a dokumentációnak az átolvasása. Ha elakadsz a szoftver használatában egyszerűen küld el kérésedet Ügyfélszolgálati rendszerünkön keresztül, és mi a lehető legrövidebb időn belül válaszolunk.

Megjelenési felület
A program vizuális megjelenési felülete alapvetően egy sémára épül. Szinte minden főbb modul/menüpont bizonylatként kezelendő, legyen szó akár bevételezési, kiadási, számlázási vagy bármelyik egyébb modulról.
Képernyőnk bal oldalán a modulokat találjuk, a jobb oldalon pedig az adott bizonylatok listáját, adatlapját. Az egyes események, funkciók és egyéb gombok mindig beszédes nevet és kontrasztos színt kaptak.

Bizonylat lista
Az ügyviteli szoftverben különböző célra különböző listákat használhatunk, a teljesség igénye nélkül néhány példa: raktári bevét, raktári kiadás, számlák, garancia levelek, fizetési felszólítások, stb.
Korlátlan számú elem lehet az egyes listákban és ezekben célirányos adatokat tárolhatunk, továbbá lezárást megelőzően bármikor módosíthatjuk a bevitt adatokat. A listák egymástól függetlenek, de amennyiben szükséges, több különböző módon is kapcsolatba lehet hozni őket a "bizonylat kezelés" funkcióval.

Bizonylat műveletek, folyamatok
Nagyon fontos szerepet kaptak az egyes eseményindítók a rendszer kiépítésekor. Lehetőséget adnak, hogy olyan eseményeknél, mint stornó, adatmódosítás - felhasználó által vagy egy külső rendszer által) további események is történjenek, úgy mint:
  • Készlet változás (csökkenés, növekedés)
  • Listaár frissítése
  • Adat módosítása bármelyik listában (mint pl. egy dátum beírása, státusz változtatása, számláló növelése stb.)

Ezen események további folyamatokat indíthatnak el, elágazásokat hozhatnak létre egyes folyamatokban, vagy leállíthatnak folyamatokat.
Ezeknek köszönhetően a szoftverben gyakorlatilag bármilyen vállalati folyamat kialakítható és vezérelhető.

Termékek:
A szoftverrel alábbi termék kombinációit szokás kezelni:
  • Egyszerű termék űrlap, egyetlen terméket jelent, több féle kiszereléssel. Az adott listában csak ennek a terméknek az adatai lesznek gyűjtve.
  • Szolgáltatás űrlap, egyetlen szolgáltatást jelent. Hozzáadható leírás, beszerzési forrás és egyéb extra mező.
  • Gyártásos termék űrlap. Ezen az űrlapon több termék szerepel, és a termékek (vagy szolgáltatások) jellege olyan, hogy mindegyikből csak a rögzített mennyiség rendelhető.

Vedd fel a kapcsolatot velünk

Érdeklődsz a szoftverünkkel kapcsolatban, írj bátran!

Segítségre van szükséged?

Ha nem találod a választ és szükséged van segítségre

Regisztrációdat hozd létre most,
fizess később!

Próbáld ki 10 napig ingyen, kockázatok és kötöttségek nélkül!